Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Nasz Dom

Jednodniowa wycieczka do Zakopanego

W dniu 27.06.2019 r. została zorganizowana wycieczka do Zakopanego

Pierwszy etap naszej wędrówki to Dolina Chochołowska. Malownicza Dolina, gdzie można rozkoszować się ciszą, spokojem, obcować z naturą, podziwiać faunę i florę oraz spiętrzenia skalne Tatrzańskiego Parku Narodowego. Trasa wędrówki rozpoczęła się od Siwej Polany, skąd pojechaliśmy kolejką "Rakoń" do Polany Hucisk. Dalej szliśmy piechotą do Schroniska. Po drodze mijaliśmy miejsca, które są pamiątką pobytu Jana Pawła II w tej dolinie. Mijaliśmy także bacówki, gdzie można było zakupić góralski przysmak – oscypek. Oczywiście.... droga powrotna, tą sama trasą.

Kolejnym punktem naszej wycieczki było zwiedzanie Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach, które powstało jako wotum wdzięczności za uratowanie życia Ojcu Świętemu Janowi Pawłowi II po zamachu. Z tego miejsca można nacieszyć wzrok piękną panoramą gór i dostrzec "Śpiącego rycerza". Na zakończenie pobytu w Zakopanem zwiedziliśmy skocznie narciarską, gdzie nasz skoczek Adam Małysz niejednokrotnie stanął na podium.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom, że tak dzielnie, mimo zmęczenia, przeszli Dolinę Chochołowską. Nie narzekali, ale z uśmiechem i zachwytem podziwiali góry i cieszyli się, że mieli możliwość je podziwiania.

Dziękujemy Przewodnikowi Panu Tadeuszowi Wójcik, który z pasją i miłością w głosie opowiadał nam różne ciekawostki o górach i miejscach, które zwiedzaliśmy, i to była dla nas nowość.

To nasza pierwsza górska wycieczka, ale nie ostatnia....